Kontakt

Masz pytania w sprawie odpadów?

Pytania związane z systemem odbioru odpadów komunalnych należy kierować do pracowników Urzędu Gminy Pawłowice:

Zgłoszeń przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez podmiot odbierający odpady komunalne, takich jak np. pominięcie nieruchomości podczas zbiórki, uszkodzenie pojemnika na odpady itp. należy dokonywać w ciągu dwóch dni roboczych od zaistnienia przypadku niewłaściwego świadczenia usług.

Zgłoszeń należy dokonywać telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Pawłowice, podając:

  • imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego osoby zgłaszającej niewłaściwe świadczenie usług,
  • dokładny adres nieruchomości, z której usługi są świadczone w sposób niewłaściwy,
  • sposób niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne lub prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych.

 

URZĄD GMINY PAWŁOWICE
ul. Zjednoczenia 60
43-250 Pawłowice
tel. (32) 4756 300, fax (32) 4756 301
e-mail: gmina@pawlowice.pl
http: www.pawlowice.pl

godziny pracy urzędu:
wtorek: 7:30 - 17:00
pozostałe dni robocze tygodnia: 7:30-15:30

Data ostatniej aktualizacji: 27.11.2020
Autor: Krzysztof Grzybek
Zaktualizował: Krzysztof Grzybek
Przewiń stronę do góry

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje