Artykuł

Zmiany w zasadach wydawania dowodów osobistych

Od  27 lipca 2021r. została wyłączona usługa składania wniosków o wydanie dowodu osobistego przez internet w formie dokumentu elektronicznego. Oznacza to, że  wszystkie osoby, które chcą złożyć wniosek o dowód osobisty mogą to zrobić stacjonarnie w Urzędzie Gminy w wersji papierowej. Wiąże się to z wejściem w życie 19 lipca br. przepisu art.5 ustawy z dnia 14 kwietnia 2021r. o zmianie ustawy o dowodach osobistych oraz niektórych ustaw (Dz. U. poz.1000). Stosowna informacja została już zamieszczona w serwisie www.gov.pl  na stronie zawierającej informacje „Uzyskaj dowód osobisty”. 

Powyższe zmiany wynikają z planów wprowadzenia nowych wzorów dowodów osobistych zawierających m.in. odciski palców. O wprowadzeniu nowych rozwiązań składania wniosków o dowody osobiste, będziemy informować na stronach www.pawlowice.pl.

Data ostatniej aktualizacji: 29.07.2021
Autor: UG Pawłowice
Przewiń stronę do góry

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje